1 Ocak 2010 Cuma

Benim kahramanlarım

Benim evimin en üst kata çıkan merdivenlerin dönemeç yaptığı duvarda bazı resimler asılıdır. Bu resimlerdeki insanlar çeşitli uluslardan tanınan, pek tanınmayan bir takım insanları gösterir. İlk bakışta hiç bir ilişkileri yokmuş gibi görünen bu insanların ortak bir yanları vardır. Onlar benim kahramanlarımdır. Onlar insanlığa güvenimi kaybettiğim günlerde bana cesaret verirler.

Benim kahramanlarımın orduları yoktur. Onlar tek başına kahramandırlar. Onlar bazen bir kaç saniye içinde, bazende uzun yıllar süren bir mücadele ile kahramanlaşmışlardır. Bazıları tarihin akışını, diğerleri milyonlarca insanın kaderini değiştirmişlerdir. Bazıları ise hemen hemen hiç bir iz bırakmadan ölüp gittikleri için kahramandırlar. Bazılarını her kez tanır, diğerlerinin isimlerini bile bilmeyiz. Ve hatta bazıları kendilerinin bir kahraman olduklarını bile bilmezler. Bir kısmıda sadece benim için kahramandırlar.


Onların isimleri bazen tarihte altın harflerle, bazende sadece benim yüreğimde yazılıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder