26 Mayıs 2012 Cumartesi

Keşke bu akşam Youtube' a girmeseydim...

Bu akşam kısaca Youtube'a girdim. Keşke girmez olaydım. Esin Avşarın eski bir şarkısı aklıma gelmişti, onu aramak geçti aklımdan.

Şarkıyı buldum ama...
Esin Avşar'ın 14 Kasım 2011 öldüğünü okudum.


İşte böyle hayat, bambaşka bir ülkede yaşıyorsan, sevdiğin sanatçılar ölür gider haberin olmaz. Günün birinde tesadüfen öğrenirsin. Sanki hiç beklemediğin bir anda bir tokat yemiş gibi olursun.


Ah Esin, 
ah benim büyük ve dürüst sanatçım, sende birdenbire çekip gittin. 

Ne denli yanlız hissettim bu akşam kendimi bilemezsin. Senin şarkıların benim o zorlu gençlik yıllarımda hep yanımda olmuştu. Ne kadar severdim seni ve senin şarkılarını bilemezsin.

Affet, ölüm haberini geç duyduğumdan.

Sana binlerce teşekkürler, büyük sanatın için...

Nur içinde yat ....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder