27 Haziran 2012 Çarşamba

Birdenbire karşıma çıktın bugün...

Dostlarla hazırladığımız bir klip için gerekli resimleri facebookta ararken birdenbire sen çıktın karşıma...

İstemeden daha doğrusu yanlışlıkla tanımadığım insanların sayfalarına geldim. O sayfaların birinde gördüğüm bir isim sanki bana birşeyler anımsatmak istiyordu. 40 yılın ardından herşeyi hemen hatırlamak güç. Hayır, şimdi hiç şüphem yok. O ikimizin de iyi tanıdığı bir dostun ismi. O dostun resimlerine tekrar dikkatlice baktım.    Hala o hoş görünüm ama yılların onurlu izleri taşımakta. Resimlerine, albümlerine baktım uzun uzun.

Ve sen çıktın birdenbire o resimlerin arasında. Şaşırdım desem, doğru olmaz. Umud ettim, senin resimlerini de bulabileceğimi. Resimlerine baktım uzun uzun. 

Yılların yıpratamadığı aynı güzellik, aynı eda. 

Gençliğimde senin tanıdığım en güzel kadın olduğunu zannederdim, şimdi ise bunun kesinlikle doğru olduğunu biliyorum.  

Bilmiyorum ne kadar oldu sesini duymayalı..     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder