15 Ağustos 2013 Perşembe

Kahire kana bulandı..

Müslüman kardeşlerin Kahiredeki direniş kampı ordu ve polisin girişimi ile ortadan kaldırıldı, 600 kadar kişi hayatını kaybetti...

Biliyorum, müslüman kardeşler beni veya benim gibi insanları ellerine geçirseler hayatta bırakmazlar...

Biliyorum, iktidarlık dönemde diğer azınlıklara saldırdıklarını...



Biliyorum, demokrasiyi sadece işlerine geldiği sürece kullandıklarını..

Biliyorum, kendi islam ideolojilerinin dışında hiçbir dünya görüşüne yer vermek istemediklerini..

Biliyorum, kendilerine benzemeyenleri asıp kesmeye hazır olduklarını...

Biliyorum, saudiler tarafından satın alınmış olduklarınıı..

Herseye rağmen,
Şimdi demokratik ilkelere sahip çıkma zamanıdır.
Şimdi şiddete hayır deme zamanıdır.
Şimdi demokrat olmanın zamanıdır.

Şimdi benim yerim onların yanındadır.
Şimdi yüreğim hayatını kaybeden insanların ailelerinin yanındadadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder