14 Şubat 2013 Perşembe

Sevgililer günü - Hiç anlayamadığım bir gün

Ben oldum olası bu sevgililer gününün (Valentine's Day / Valentinstag) anlamını bir türlü anlayamadım. 

Bu 14 Şubat sevgililer günü ne anlama geliyor acaba?

Sevgilimizi 14 Subatta anımsadıktan sonra senenin diğer günlerinde başka seylerle uğrasabiliriz anlamına mı geliyor acaba? Hiçte fena fikir degil ama bir sürü ciddi sorunlara yol açacağından hayata geçirmek cok güç. “Senede bir gün” şarkisinin bize anlatmak istediği acaba bu olabilir mi? Pek emin değilim.

Peki sevgilisi olmayanlar ne yapsın? Hiç tanımadıkları birine “Müsaade ederseniz şu günü başımızdan savmak için, gayet tabii ki, sizin için de bir sakıncası yoksa bir kaç saatimizi birlikte geçirebilir miyiz?” diye sorsalar acaba ne olur? Bence böyle bir yaklaşım bazılarımızı zor durumda bırakabilir, yanlış anlasılmalara ve ''Aaaaaa, terbiyesiz, ahlaksız herif, ne kadar da yüzsüz biri'' gibi tepkilere yol açabilir.

Bu sevgililer günü sadece şu andaki sevgilimiz için mi gecerlidir? Eski sevgililerimizi anmak bu günün kapsamında degil mi? Mesela şu andaki sevgilimizle “bu muhtesem günümüzü” kutladiktan sonra ona “sevgilim, müsaadenle şimdi bir saat kadar da eski sevgililerimi anmak icin yanlız kalıp, onları düşünmek ve sakladığım albümdeki resimlerine de birer öpücük vermek istiyorum” desek acaba ne olur? Kesinlikle kestiremiyorum ama Rana Alagözün ''Herşey bitmiştir artık'' şarkısının sözlerini yarına kadar ezbere öğreneceğimizden şüpheniz olmasın.

Her neyse keyfinizi fazla kaçırmadan, tüm sevenlerin her gününü aşşağıdaki parça ile kutlarım.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder